The articles of Mr. Adnan Oktar that were published in  international media outlets in November 2016

Mr. Adnan Oktar's articles, which appear in prominent international newspapers and magazines, attract a wide readership across the world. 

The articles  are published in various countries from Russia to the USA, from Iran to Saudi Arabia, from Bosnia-Herzegovina to Malaysia, from Spain to Azerbaijan. These articles enlighten millions of readers about scientific, social, political and faith-related issues. 
Some of the articles of Mr. Adnan Oktar that appeared in November 2016 in the world press are as follows:
Katehon - one of Russia's leading independent think-tank organisations – "Turkey-Russia Rapprochement" & "Redrawing Maps: Is Saudi Arabia next in line?" & The American Herald Tribune, the leftist independent newsportal of the USA – "Crossing the Line in Democracy"

The Tehran Times, Iran's most  prominent English-language daily newspaper – "Why did the Americans elect Trump?"
Pravda, Russia's oldest internet newspaper – "Invasion plan Like the 20th Century"

Channel 9 TV Website based in Israel – “It is essential for Muslims to remember Nazi's atrocities” & "UNESCO's political decision and the Temple Mount"
Jerusalem Online - Israel's leading website for video news content in English in cooperation with Channel 2 news, Israel's Leading TV news source - "Unbreakable bonds"

The Jakarta Post - Indonesia's leading English-language daily newspaper – "The Good and the Bad: Whose Side Are You On?" 

Iran’s most circulated and widely-read daily Farsi language newspaper Shargh Daily – "War is never justified" & "Why did the Americans elect Trump?"
The New Straits Times, one of the oldest English-language newspapers in Malaysia – "The Hidden Agenda Behind Mosul op" & "The Culture of Self-indulgence" & "Indifference Towards Refugees"

The Gulf Times, Qatar's English-language newspaper- "We need an 'energetic' push for global peace" & "The know can be untied only through moral values" & "The Americans need their spiritual values back" & "The key to peace, order and justice in the world"

Israel Today - Israel-based news agency, available in English, German, Japanese, Korean, Dutch and Norwegian languages, with followers from more than 80 countries mostly by Christian Zionists and Messianic Jews – “UNESCO’s Temple Mount Decision Should be Apolitical”
Makkah Newspaper – Saudi Arabia's leading newspaper – "The Homosexual Agenda" & "The Hidden Agenda behind Mosul op" & "Future generations growing up amid hunger and wars" & "Future generations growing up amid hunger and wars" & "Trump rReviving the American Dream"

Berita Harian – One of Malaysia's leading newspapers published since 1957, with a daily circulation of 110.000 and 1,500,000 readers – "A joint effort to elaborate on God's creation" & "Darwinism disaproved once again"

Makor Rishon - an Israeli newspaper affiliated with  conservative right-wing Israeli journalists - “UNESCO’s Temple Mount Decision Should be Apolitical”

The Times of Israel – Israel's leading news website in Arabic – "Living Side by Side in Jerusalem"

Terre Promise – a Canadian website based in Canada, "Jewish Human Rights on the Temple Mount from an Islamic perspective"

Al-Raya, one of Qatar's greatest Arabic-language newspapers – "A New Cost Imposed on Muslim Societies: Homosexuality" & "The Good and the Bad: Whose Side are You On?" & "Why did the Americans elect Trump?"

The China Post –Taiwan's leading English-language daily newspaper in readership, reaching over 400,000 unique readers through print and online media. – "An urgent plea on behalf of the children of Syria" & "Five Eyes, One Brain – The Spy Alliance is Watching You" & "The solution for Mosul relies on unity, not war"
Arutz Sheva - also known in English as 'Israel National News', is an Israeli media network offering online news in Hebrew, English, and Russian – "UNESCO's political decision and the Temple Mount"

Radio Jai - A Zionist radio station broadcasting from Buenos Aires, Argentina – "Understanding Zionism: What it is and what it isn't"

Nederlands Dagblad – A Netherlands based daily that been offering a Christian worldview to its readers since 1994 with the slogan “Christian perspective”  - "UNESCO's political decision and the Temple Mount"
Ekurd Daily, the independent Kurdish news agency based in the USA – "Redrawing Maps: Is Saudi Arabia next in line?" & "Indifference towards refugees"

News Today – Daily English-language  newspaper from Bangladesh – "Turkey: A second home for Syrians"

