WEBVTT

00:00.000 --> 00:02.920
Merhaba Anlat, sevdiğim kıza kendine sunuyorum, tutarım.

00:04.760 --> 00:23.200
Kadınlar tutkuyu çok severler, derinliği, aklı, detaylı düşünmeyi beğenirler, ufuk genişliğini beğenirler, güvenilir olmayı beğenirler ama egoistik bir insan için en çirkin, en tiksinti verici görünümdür.

00:23.200 --> 00:30.180
Yani egoist bir insanı bir kadın beğenmez. Erkeğin kabadayı olması lazım, kadının da kabadayı olması lazım.

00:30.320 --> 00:35.180
Yani başkası için yaşaması lazım bir insanın. Kendi için yaşamaması lazım.

00:35.880 --> 00:39.120
Yani öyle insana aşık olunur, tutkuyla sevgilidir.

00:40.280 --> 00:42.980
Kendi için yaşayan bir insanı sevmek çok zor.

00:46.160 --> 00:50.120
Yani filmlerde falan hep kadınlar kabadayı karakterindedir, dikkat ederseniz.

00:50.120 --> 00:52.520
Kendi için yaşayan kadınlar gösterilmez.

00:53.040 --> 00:55.080
Basit şeyler hiçbiri tenezzül etmez filmlerde.

00:55.940 --> 00:59.420
Değil mi? Hep böyle tutkuyu hedefler, derinliği hedefler.

01:00.240 --> 01:04.140
Hiçbir şekilde şahsi çıkarını gündeme getirmez.

01:04.760 --> 01:13.200
Yani insanların hayalindeki kadın o tipe uygun olduğu için bütün filmlerde, romanlarda öyle asil bir kadın karakteri işlenir.

01:13.200 --> 01:24.100
Yani süfli, basit çıkarları yüzünden çirkinleşen, basit konuşmalar yapan, uyumsuz bir kadın sevmek çok zor tabii.

01:24.100 --> 01:30.220
 

01:30.220 --> 01:30.340
 

