1
00:00:00,280 --> 00:00:03,160
Her imanlı insan kaliteli midir sizce de?

2
00:00:04,940 --> 00:00:09,420
Canımın içi şimdi iman eder ama çok sattidir imanı, zayıftır.

3
00:00:09,620 --> 00:00:11,940
İmanı zayıf, enesi kavi diyor Bediüzzaman.

4
00:00:12,820 --> 00:00:14,260
Onda bir kalite oluşmaz.

5
00:00:14,960 --> 00:00:18,500
Gerekçi Ortodoks sistemde zaten cübbeli ne diyor?

6
00:00:19,020 --> 00:00:21,300
Aman düşünmeyin diyor, aklınızı kaybedersiniz diyor.

7
00:00:21,920 --> 00:00:23,620
Düşünmeden olan bir iman nasıl olur?

8
00:00:23,620 --> 00:00:30,420
Yani Kur'an'da bahsedilen, düşünerek, araştırarak, okuyarak olan iman.

9
00:00:30,720 --> 00:00:32,320
Güçlü imanda kalite oluşur.

10
00:00:32,600 --> 00:00:34,120
Ben güzel yüzümü bir daha göreyim.

11
00:00:35,360 --> 00:00:38,140
Her imanlı insan kaliteli midir sizce de?

12
00:00:40,080 --> 00:00:43,720
Bir kere çok güzelsin sen ve çok sempatik ve tatlısın.

13
00:00:44,380 --> 00:00:45,840
Allah sana uzun ömür versin.

14
00:00:46,680 --> 00:00:52,340
Gerçekten samimi iman etmiş, samimi olan her insan imanın etkisiyle kaliteli olur.

15
00:00:52,340 --> 00:00:54,480
Temiz olur, düzgün olur.

16
00:00:55,140 --> 00:00:58,560
Sanattan anlar, estetikten anlar, sevmeyi sever, sevilmeyi sever.

17
00:00:59,880 --> 00:01:03,680
Sevilmeyi sevdiği için de güzel olmaya özen gösterir.

18
00:01:03,760 --> 00:01:05,560
Temiz olmaya özen gösterir.

19
00:01:06,140 --> 00:01:07,840
Temizleri sever, güzelleri sever.

20
00:01:08,000 --> 00:01:09,760
Her şey kaliteli olsun ister.

21
00:01:09,860 --> 00:01:11,260
Dolayısıyla da kaliteli olur tabii ki.

22
00:01:11,260 --> 00:01:12,760
 

23
00:01:12,760 --> 00:01:13,060
 

