WEBVTT

00:00.280 --> 00:03.160
Her imanlı insan kaliteli midir sizce de?

00:04.940 --> 00:09.420
Canımın içi şimdi iman eder ama çok sattidir imanı, zayıftır.

00:09.620 --> 00:11.940
İmanı zayıf, enesi kavi diyor Bediüzzaman.

00:12.820 --> 00:14.260
Onda bir kalite oluşmaz.

00:14.960 --> 00:18.500
Gerekçi Ortodoks sistemde zaten cübbeli ne diyor?

00:19.020 --> 00:21.300
Aman düşünmeyin diyor, aklınızı kaybedersiniz diyor.

00:21.920 --> 00:23.620
Düşünmeden olan bir iman nasıl olur?

00:23.620 --> 00:30.420
Yani Kur'an'da bahsedilen, düşünerek, araştırarak, okuyarak olan iman.

00:30.720 --> 00:32.320
Güçlü imanda kalite oluşur.

00:32.600 --> 00:34.120
Ben güzel yüzümü bir daha göreyim.

00:35.360 --> 00:38.140
Her imanlı insan kaliteli midir sizce de?

00:40.080 --> 00:43.720
Bir kere çok güzelsin sen ve çok sempatik ve tatlısın.

00:44.380 --> 00:45.840
Allah sana uzun ömür versin.

00:46.680 --> 00:52.340
Gerçekten samimi iman etmiş, samimi olan her insan imanın etkisiyle kaliteli olur.

00:52.340 --> 00:54.480
Temiz olur, düzgün olur.

00:55.140 --> 00:58.560
Sanattan anlar, estetikten anlar, sevmeyi sever, sevilmeyi sever.

00:59.880 --> 01:03.680
Sevilmeyi sevdiği için de güzel olmaya özen gösterir.

01:03.760 --> 01:05.560
Temiz olmaya özen gösterir.

01:06.140 --> 01:07.840
Temizleri sever, güzelleri sever.

01:08.000 --> 01:09.760
Her şey kaliteli olsun ister.

01:09.860 --> 01:11.260
Dolayısıyla da kaliteli olur tabii ki.

01:11.260 --> 01:12.760
 

01:12.760 --> 01:13.060
 

