1
00:00:00,000 --> 00:00:05,000
Merhaba Atlan Bey. Ben bilgisayar programcılığında okuyorum. Adım Abdülkadir.

2
00:00:05,000 --> 00:00:14,000
Bu üniversitede öğrencilerin keyifli vakit geçirebilmesi için pek bir imkan yok. Acaba bunun için neler yapılabilir? Bunu soracaktım.

3
00:00:14,000 --> 00:00:20,000
Yakışıklı Abdülkadir. Yani hiçbir yerde gençlerin neşeyli olduğunu ben pek görmüyorum.

4
00:00:20,000 --> 00:00:29,000
Her yerde neşe yasak, gülmek yasak. Gülen adam, adam kötü gözle bakıyor. Güzel giyinene.

5
00:00:29,000 --> 00:00:36,000
Güzel konuşana, sevene, sevilene birçok insan karşı. Neden?

6
00:00:36,000 --> 00:00:41,000
Gelenekçi Ortodoks sistem ve Darwinist sisteminin arasında kalan yapıdan dolayı.

7
00:00:41,000 --> 00:00:49,000
E biz buna müsaade ediyoruz mu? Etmedik. Ne oldu? Gençlik bu beladan silkelenip kurtuldu.

8
00:00:49,000 --> 00:00:58,000
Ve öyle bir kurtuluş ki bak görüyorsunuz, bütün gençler hep güzelliği, neşeyi, sevinci, temizliği arar hale geldi.

9
00:00:58,000 --> 00:01:09,000
Ama istisnasız. Bak yüz binlerce insanda yapılan bu araştırma bu neticeyi veriyor.

10
00:01:09,000 --> 00:01:17,000
Allah'a çok şükür. Her yerine şeyle güzellikle doğacak ama tabii önce Türkiye'nin ayağını sağlama basması gerekiyor.

11
00:01:17,000 --> 00:01:24,000
Devlet şu an onun için uğraşıyor. Bir süre sonra, kısa bir süre sonra her şey rayına oturacak, her şey güzel olacak.

