WEBVTT

00:00.000 --> 00:01.380
Merhaba sevgili Atman Hocam.

00:02.220 --> 00:04.480
Gitgide ben dinden uzaklaştığımı hissediyorum.

00:04.740 --> 00:06.820
Bu konuyla ilgili bana nasıl yardımcı olabilirsiniz?

00:07.340 --> 00:08.840
Çok teşekkürlerimi sunuyorum size.

00:10.380 --> 00:14.140
E güzel yüzlüm size sunulan din zaten cehennem dini,

00:15.040 --> 00:16.380
azap dini,

00:18.280 --> 00:19.420
karmaşa dini,

00:21.020 --> 00:22.360
sevgisizlik dini,

00:24.080 --> 00:25.640
hatta vahşet dini.

00:26.980 --> 00:28.520
E siz de korkuyorsunuz ondan.

00:28.520 --> 00:31.060
Karmakarışık, anlaşılmaz,

00:32.800 --> 00:34.320
ritüellere boğulmuş,

00:36.580 --> 00:38.560
insanın mutluluğunu istemeyen,

00:39.800 --> 00:41.420
güzelliği, estetiği istemeyen,

00:42.580 --> 00:46.180
bir gelenekçi sistem, şirk sistemi.

00:47.280 --> 00:50.420
Hepsinde olmasa da, her yerde olmasa da,

00:50.520 --> 00:51.980
bu aşikar açık görülüyor.

00:53.560 --> 00:54.460
Nereye baksak,

00:55.700 --> 00:56.860
küçük bir bölümünde bile,

00:56.860 --> 01:00.400
azabın, acının, dehşetin ve şiddetin,

01:01.140 --> 01:04.420
zemini ve her yeri kapladığını görüyoruz.

01:05.220 --> 01:07.020
Böyle bir sistemde de gençler tabii,

01:07.940 --> 01:10.200
dehşet ve korku içinde İslam'dan kaçıyorlar.

01:10.200 --> 01:13.740
ateizme, deizme doğru gidiyorlar.

01:14.740 --> 01:17.560
Ama bu belaya, Allah'a çok şükür,

01:19.000 --> 01:23.460
yapılacak dünya çapında büyük karşı devrimi önledik.

01:24.500 --> 01:25.620
Faciayı önledik.

01:26.340 --> 01:27.340
Ve buna devam edeceğiz.

01:27.560 --> 01:29.060
İdeal Müslüman nasıl olur?

01:29.800 --> 01:31.140
İdeal Müslümanlık nasıl olur?

01:31.140 --> 01:34.300
Doğrudan yaşayarak gösterdik.

01:34.680 --> 01:37.760
Doğrudan anlatarak gösterdik ve delilleriyle gösterdik.

01:37.860 --> 01:39.140
Bak kimse gılkını çıkaramıyor.

01:40.480 --> 01:41.740
Yani bak yanlışsın diyen yok.

01:41.740 --> 01:45.540
Ancak işte asarım, keserim, doğrarım falan

01:45.540 --> 01:47.120
tarzında konuşmalar oluyor.

01:47.880 --> 01:49.280
Onlara da sorduğumuzda,

01:50.080 --> 01:51.600
yanlış anlaşıldı abi diyorlar.

01:51.700 --> 01:53.920
İşte sembolik ifademiz.

01:54.540 --> 01:56.280
Veyahut yengemin çocuğu yazmış.

01:57.280 --> 01:59.980
Kusura bakma, özür dilerim falan tarzında.

02:00.920 --> 02:04.020
Yani tükürdüğünü yalayan bir uslup.

02:04.020 --> 02:07.500
Bazı kişilerden.

