1
00:00:00,000 --> 00:00:04,000
Tablolarınıza neden yeşil ve mavi renk kullanıyorsunuz?

2
00:00:04,000 --> 00:00:08,000
Yeşil ve mavi, benim güzel yüzüm.

3
00:00:08,000 --> 00:00:10,000
Cennet rengidir onlar, en güzel renkler.

4
00:00:10,000 --> 00:00:12,000
Çok seviyorum ben yeşil ve mavi.

5
00:00:12,000 --> 00:00:14,000
Ama sen çok güzelsin.

6
00:00:14,000 --> 00:00:16,000
Bayağı güzelsin, maşallah.

7
00:00:16,000 --> 00:00:20,000
Allah sana uzun ömür versin, hidayet versin,

8
00:00:20,000 --> 00:00:22,000
sağlık sıhhat versin.

9
00:00:22,000 --> 00:00:24,000
Güzel yüzüm. Ayrıca bak, benim yaptığım resimlerde

10
00:00:24,000 --> 00:00:26,000
hanımların gelen incileri vardır.

11
00:00:26,000 --> 00:00:28,000
O benim imzamdır.

12
00:00:28,000 --> 00:00:32,000
Yani yeşil, mavi ve laciver renk.

13
00:00:32,000 --> 00:00:36,000
Ve bazı unsurlar benim imzamdır.

14
00:00:36,000 --> 00:00:38,000
Bu tablo kime ait dedim mi?

15
00:00:38,000 --> 00:00:40,000
Adam gözü kapalı, bilir ki bana aittir.

16
00:00:40,000 --> 00:00:42,000
Mesela normal tabloyu çıkaramazsınız kime ait olduğunu.

17
00:00:42,000 --> 00:00:46,000
Ama benim tablolarım kim bakarsa baksana anlar.

18
00:00:46,000 --> 00:00:48,000
Kendine ait bir stili vardır.

