WEBVTT

00:00.000 --> 00:04.000
Tablolarınıza neden yeşil ve mavi renk kullanıyorsunuz?

00:04.000 --> 00:08.000
Yeşil ve mavi, benim güzel yüzüm.

00:08.000 --> 00:10.000
Cennet rengidir onlar, en güzel renkler.

00:10.000 --> 00:12.000
Çok seviyorum ben yeşil ve mavi.

00:12.000 --> 00:14.000
Ama sen çok güzelsin.

00:14.000 --> 00:16.000
Bayağı güzelsin, maşallah.

00:16.000 --> 00:20.000
Allah sana uzun ömür versin, hidayet versin,

00:20.000 --> 00:22.000
sağlık sıhhat versin.

00:22.000 --> 00:24.000
Güzel yüzüm. Ayrıca bak, benim yaptığım resimlerde

00:24.000 --> 00:26.000
hanımların gelen incileri vardır.

00:26.000 --> 00:28.000
O benim imzamdır.

00:28.000 --> 00:32.000
Yani yeşil, mavi ve laciver renk.

00:32.000 --> 00:36.000
Ve bazı unsurlar benim imzamdır.

00:36.000 --> 00:38.000
Bu tablo kime ait dedim mi?

00:38.000 --> 00:40.000
Adam gözü kapalı, bilir ki bana aittir.

00:40.000 --> 00:42.000
Mesela normal tabloyu çıkaramazsınız kime ait olduğunu.

00:42.000 --> 00:46.000
Ama benim tablolarım kim bakarsa baksana anlar.

00:46.000 --> 00:48.000
Kendine ait bir stili vardır.

