WEBVTT

00:00.240 --> 00:02.500
Başınıza gelen en kötü ve en üzücü olay neydi?

00:03.920 --> 00:07.280
Başıma gelen en kötü ve üzücü olay neydi?

00:09.180 --> 00:11.660
Hiçbir olay kötü ve üzücü olmaz.

00:12.540 --> 00:14.480
En kötü dediğin olay en iyi olaydır.

00:16.360 --> 00:18.180
En üzücü dediğin olay en iyi olaydır.

00:19.280 --> 00:22.140
Mesela tutuklandım, en güzelidir.

00:23.300 --> 00:25.300
Tımarhaneye koydum, o daha da güzeli.

00:25.300 --> 00:32.080
On dört aserlisini aldım, azılderilerin yerlerinden götürdüler, orası daha da güzeli.

00:33.260 --> 00:43.000
En şiddetli kış olmuştu ben kapısına götürürken, tımarhaneye kapısına götürürken, yolda kar başladı, araba ilerleyemedi artık karı şiddetinden.

00:43.940 --> 00:45.340
Polis arabası ilerleyemedi.

00:46.500 --> 00:49.280
O kadar yoğun kar yağdı o zaman.

00:50.800 --> 00:53.180
En güzel olay odur.

00:55.300 --> 01:00.880
En zor olan, en nefte ters gelen, en güzel imtihandır.

01:01.000 --> 01:03.340
En güzel imtihanda en çok sevap kazanılandır.

01:04.040 --> 01:08.940
Dolayısıyla en üzücü olay denilen şey, ters biliniyor.

01:10.180 --> 01:15.740
En çok sevap kazanılan, en çok takvaya ulaşılan olay demek lazım.

01:17.240 --> 01:17.920
Doğrusu budur.

01:17.920 --> 01:19.380
doğrusu.

01:21.880 --> 01:23.320
Evet.

