1
00:00:00,160 --> 00:00:02,340
İyi günler hocam, kolay gelsin.

2
00:00:02,640 --> 00:00:04,880
Bir insanı yakıştırma adınızdan büyük tavrı nedir?

3
00:00:08,240 --> 00:00:10,720
Eğer Müslümansa ayrı diyebilirim.

4
00:00:11,000 --> 00:00:13,420
Yani dine inanmıyorsa ayrı söyleyebilirim.

5
00:00:14,140 --> 00:00:17,860
Ama tabii en kötü şey egoistliktir.

6
00:00:19,160 --> 00:00:22,400
Yani insana hemen baştan kirleten bir şeydir.

7
00:00:22,980 --> 00:00:26,020
Egoistlik, bencillik.

8
00:00:27,020 --> 00:00:29,720
Diğergamsa bir insan, mutlaka Allah'a inanır.

9
00:00:30,840 --> 00:00:31,860
Mutlaka samimi olur.

10
00:00:32,980 --> 00:00:35,140
Mutlaka sever, mutlaka koruyucudur.

11
00:00:36,700 --> 00:00:38,420
Çünkü hep egoistlikten çıkıyor.

12
00:00:38,520 --> 00:00:41,020
Bütün ahlaksızlıklar, kötülükler hep egoistlikten çıkar.

13
00:00:42,260 --> 00:00:43,940
Egoistiğe karşı tavır almak lazım.

