WEBVTT

00:00.160 --> 00:02.340
İyi günler hocam, kolay gelsin.

00:02.640 --> 00:04.880
Bir insanı yakıştırma adınızdan büyük tavrı nedir?

00:08.240 --> 00:10.720
Eğer Müslümansa ayrı diyebilirim.

00:11.000 --> 00:13.420
Yani dine inanmıyorsa ayrı söyleyebilirim.

00:14.140 --> 00:17.860
Ama tabii en kötü şey egoistliktir.

00:19.160 --> 00:22.400
Yani insana hemen baştan kirleten bir şeydir.

00:22.980 --> 00:26.020
Egoistlik, bencillik.

00:27.020 --> 00:29.720
Diğergamsa bir insan, mutlaka Allah'a inanır.

00:30.840 --> 00:31.860
Mutlaka samimi olur.

00:32.980 --> 00:35.140
Mutlaka sever, mutlaka koruyucudur.

00:36.700 --> 00:38.420
Çünkü hep egoistlikten çıkıyor.

00:38.520 --> 00:41.020
Bütün ahlaksızlıklar, kötülükler hep egoistlikten çıkar.

00:42.260 --> 00:43.940
Egoistiğe karşı tavır almak lazım.

