1
00:00:00,000 --> 00:00:02,360
Güney Koreliler hakkında ne düşünüyorsunuz?

2
00:00:05,720 --> 00:00:13,540
Güney Koreliler böyle sevimliyse demek ki Güney Koreliler komple sevimli bir topluluk.

3
00:00:14,860 --> 00:00:19,080
Allah nurunu artırsın, sevimli şeker insanlar Koreliler.

4
00:00:20,240 --> 00:00:24,740
Kuzey Kore de öyle ama yazık o garibanlar öyle kendilerini kilitleyen bir sistem içinde kaldılar.

5
00:00:25,820 --> 00:00:29,000
10 santim falan daha boyları kısa Güney Kore'ye göre.

6
00:00:30,000 --> 00:00:35,480
Kuzey Kore'nin yani beslenme yetersizliği ve işte birçok şey neden oluyor olabilir.

7
00:00:36,020 --> 00:00:40,260
Halbuki aynı ırk, aynı topluluk yani 10 santim fark çok büyük bir fark.

8
00:00:43,620 --> 00:00:46,300
Aslında Güney Kore gibi olsa daha rahat ederler.

9
00:00:47,400 --> 00:00:51,000
Güney Kore ile Kuzey Kore'nin birleşmesi çok isabetli olur.

10
00:00:53,040 --> 00:00:55,600
Ne var nihayet, ya dünyada yetiştiremedikleri ne var?

11
00:00:55,600 --> 00:01:00,680
Ama tabii bir hayır vardır her şeyde, bir hayır vardır.

12
00:01:01,220 --> 00:01:02,600
Özetle Korelileri seviyoruz.

13
00:01:02,680 --> 00:01:04,060
Koreliler çok dindardırlar.

14
00:01:04,860 --> 00:01:06,180
İyi niyeti, temiz insanlar.

15
00:01:07,420 --> 00:01:09,400
Onları dost, kardeş biliyoruz.

