1
00:00:00,000 --> 00:00:08,480
Ben Savaş, buradan sormak istedim soru, günümüzde eleştiri insanları genellikle olgunlaştırması lazım, olgunlaştıran bir şeydir.

2
00:00:08,960 --> 00:00:19,820
Ancak fakat günümüzde insanlar eleştiri yapıldığında insanlar buna karşı çıkıyor, sürekli bir karşı çıkma, neden bana böyle dedin diye bir cevaplar veriliyor.

3
00:00:20,420 --> 00:00:24,820
Benim merak ettiğim nokta bu, insanlar neden eleştiriye karşı tahammül edemiyor?

4
00:00:24,820 --> 00:00:38,240
Benim yakışıklığımın nuru güzel, Allah onu akıllı yaratmış, ruh sahibi yaratmış, o şaşırıyor ruhu olmayanların anormal konuşmalarını hayret ediyor.

5
00:00:38,240 --> 00:00:55,500
Halbuki eleştiri en kaliteli aynadır. Ne güzel, hazır, insanı göremediğini gösterten, röntgen aleti gibi, bedavadan, hazırdan sana faydalı bilgi aktaran bir sistem.

6
00:00:56,420 --> 00:00:57,700
Niye o sistemi kaçırıyorsun?

7
00:00:57,700 --> 00:01:03,500
Evet, eleştiriden rahatsız olmak bir hastalıktır, bir anormalliktir.

8
00:01:04,160 --> 00:01:05,820
Ruh sahibi eleştiriyi sever.

9
00:01:06,340 --> 00:01:08,660
Yalnız eleştiri yaparken bilmiş yapmamak lazım.

10
00:01:08,820 --> 00:01:20,840
Yani böyle adamlık diniyle, üst perdeden, mahcup etmek hastayla, küçük düşürmek hastayla gibi, görünecek şekilde, yahut kendini büyütecek şekilde gibi, bu şekilde olmasına kaçırmak lazım.

11
00:01:21,460 --> 00:01:25,640
Şeytani bir unsur girmemesi gerekiyor eleştiriye.

12
00:01:25,640 --> 00:01:29,660
Candan ve samimi olursa, çok çok makbul, baya güzel olur.

13
00:01:30,300 --> 00:01:34,960
Ama genkten biraz bilmiş, üst perdeden eleştiriler oluyor insanlar arasında.

14
00:01:35,580 --> 00:01:36,780
Bundan şiddete kaçınmak lazım.

