1
00:00:00,040 --> 00:00:06,120
Selam Adnan Hocam. Bir sorum olacaktı. Allah'ın yarattığı neden okulda göstermiyorlar?

2
00:00:07,080 --> 00:00:11,280
Canımın içi darwinist eğitim var. Bu bir facia.

3
00:00:12,460 --> 00:00:15,040
Biz çok ısrar ediyoruz. Dedi ki 2019'da kaldıracağız.

4
00:00:15,160 --> 00:00:17,220
Ya niye 2019'da kaldırıyoruz? Şu an kaldırın.

5
00:00:18,960 --> 00:00:21,300
Niye seni hesabıyla bekleyelim yani?

6
00:00:21,980 --> 00:00:24,400
Allah inkar ediliyor darwinizmden. Neyi bekliyorsunuz?

7
00:00:24,540 --> 00:00:25,660
Derhal kaldırmanız lazım.

8
00:00:26,820 --> 00:00:28,840
Bunu çok ısrarla anlatmak lazım.

9
00:00:28,840 --> 00:00:37,320
Yani velilerin de bunu talim terbiye kurulu başkanlığına, milli eğitime sürekli yazılı olarak belirtmeleri lazım.

10
00:00:37,800 --> 00:00:41,500
Bir facia. PKK kum gibi kaynıyor darwinist eğitiminden dolayı.

11
00:00:41,960 --> 00:00:46,540
Habire dipten dipten kaynayarak PKK'nın sayısı gittikçe artıyor.

12
00:00:47,300 --> 00:00:48,680
Tek sebebi darwinist eğitimidir.

