WEBVTT

00:00.060 --> 00:01.860
İnsanlar niye bu kadar anlayışsız oluyor?

00:03.180 --> 00:07.320
Yakışıklı, herkes ruh sahibi değil, canlı değiller, ölüler.

00:07.440 --> 00:08.100
O yüzden oluyor.

00:08.260 --> 00:13.000
Siz de yürüdüğü için, baktığı, konuştuğu için canlı zannediyorsunuz.

00:13.760 --> 00:15.240
Halbuki insanların çoğu ölüdür.

00:16.200 --> 00:25.820
Ölü olduğu için de anlayışsız, densiz, münasebetsiz olur, gaddar olur, saldırgan olur, Allah'ı unutmuş olur, egoist, bencil olur.

00:27.120 --> 00:29.360
Yani ölü mü diril mi önce ona bir bakmak lazım.

00:29.360 --> 00:30.920
Onu kavramaya çalışın.

00:31.880 --> 00:33.060
Ölüyse laf dinlemez.

