1
00:00:00,400 --> 00:00:03,900
Güzel işler yaptığımızda kendimize gurur duymak doğru bir şey mi?

2
00:00:05,420 --> 00:00:08,860
Bir tane daha yakışıklı, bir tane daha güzel yüzlü.

3
00:00:10,060 --> 00:00:12,180
O da çok masum yüzlü, maşallah.

4
00:00:14,860 --> 00:00:17,400
Şöyle olur, yani Allah beni vesile etti,

5
00:00:18,280 --> 00:00:22,180
olarak, nimet olarak bu şekilde olabilir.

6
00:00:23,940 --> 00:00:26,440
Mesela ben Darwinizmi yıktım.

7
00:00:26,760 --> 00:00:27,920
Kim yıktı? Allah yıktı.

8
00:00:27,920 --> 00:00:30,680
Beni vesile etti, onun gururunu duyuyorum tabii ki.

9
00:00:30,760 --> 00:00:31,340
Sevinç duyarım.

10
00:00:33,400 --> 00:00:35,940
Değil mi? Mesela homoseksiyonlukla mücadele ettik.

11
00:00:36,020 --> 00:00:38,340
Türkiye'deki o azgın atak durdu.

12
00:00:39,500 --> 00:00:40,160
İftihar ederim.

13
00:00:42,140 --> 00:00:45,600
Mesela humilik, muazzam bir ataktaydı.

14
00:00:46,720 --> 00:00:47,100
Durdu.

15
00:00:48,700 --> 00:00:49,660
Oğla iftihar ederim.

16
00:00:50,600 --> 00:00:52,000
Kim yapıyor ama Allah yapıyor.

17
00:00:52,600 --> 00:00:54,720
Beni vesile ettiği için onur duyarım.

18
00:00:57,920 --> 00:00:59,020
İzlediğiniz için teşekkürler.

19
00:00:59,020 --> 00:00:59,120
Hoşçakalın.

20
00:00:59,180 --> 00:00:59,620
 

21
00:00:59,620 --> 00:00:59,660
İzlediğiniz için teşekkürler.

22
00:00:59,660 --> 00:01:00,120
Hoşçakalın.

23
00:01:00,180 --> 00:01:00,520
 

24
00:01:00,520 --> 00:01:30,500
 

