WEBVTT

00:00.400 --> 00:03.900
Güzel işler yaptığımızda kendimize gurur duymak doğru bir şey mi?

00:05.420 --> 00:08.860
Bir tane daha yakışıklı, bir tane daha güzel yüzlü.

00:10.060 --> 00:12.180
O da çok masum yüzlü, maşallah.

00:14.860 --> 00:17.400
Şöyle olur, yani Allah beni vesile etti,

00:18.280 --> 00:22.180
olarak, nimet olarak bu şekilde olabilir.

00:23.940 --> 00:26.440
Mesela ben Darwinizmi yıktım.

00:26.760 --> 00:27.920
Kim yıktı? Allah yıktı.

00:27.920 --> 00:30.680
Beni vesile etti, onun gururunu duyuyorum tabii ki.

00:30.760 --> 00:31.340
Sevinç duyarım.

00:33.400 --> 00:35.940
Değil mi? Mesela homoseksiyonlukla mücadele ettik.

00:36.020 --> 00:38.340
Türkiye'deki o azgın atak durdu.

00:39.500 --> 00:40.160
İftihar ederim.

00:42.140 --> 00:45.600
Mesela humilik, muazzam bir ataktaydı.

00:46.720 --> 00:47.100
Durdu.

00:48.700 --> 00:49.660
Oğla iftihar ederim.

00:50.600 --> 00:52.000
Kim yapıyor ama Allah yapıyor.

00:52.600 --> 00:54.720
Beni vesile ettiği için onur duyarım.

00:57.920 --> 00:59.020
İzlediğiniz için teşekkürler.

00:59.020 --> 00:59.120
Hoşçakalın.

00:59.180 --> 00:59.620
 

00:59.620 --> 00:59.660
İzlediğiniz için teşekkürler.

00:59.660 --> 01:00.120
Hoşçakalın.

01:00.180 --> 01:00.520
 

01:00.520 --> 01:30.500
 

