1
00:00:00,000 --> 00:00:01,960
Hastane sayıları neden arttıralım yani?

2
00:00:04,360 --> 00:00:14,700
Yakışık hastane sayıları arttırmasına ziyade hastaneye insanların gitmesini sağlayan sistemleri azaltalım.

3
00:00:16,440 --> 00:00:18,640
Yani yoksa hastanelerine yetiştiremeyin.

4
00:00:18,700 --> 00:00:19,860
Türkiye ne diye hastane olur?

5
00:00:20,920 --> 00:00:24,100
Hastaneye insan gidişini engelleyecek sistemleri yapalım.

6
00:00:24,820 --> 00:00:27,840
Yani insan sağlığını koruyacak tedbirleri alalım.

7
00:00:27,840 --> 00:00:30,560
Yoksa dolar hastaneler yine.

8
00:00:31,660 --> 00:00:32,640
Yani çözüm olmaz.

