WEBVTT

00:00.000 --> 00:04.000
Merhaba Reyhan, Kur'an'ı anlamak için defalarca okumamamayız.

00:05.000 --> 00:09.000
Ah benim tertemiz yüzdüm, ah benim nurum.

00:12.000 --> 00:15.000
O kadar güzel ki yüzdün tertemiz, yanımın içi.

00:17.000 --> 00:22.000
Bakışların falan senin ne kadar terbiyeli efendi olduğunu, güvenilir olduğunu hemen gösteriyor.

00:23.000 --> 00:25.000
E canımın içi evet, yani o gerekir.

00:26.000 --> 00:29.000
Yani en az üç beş kere okumak gerekir, en az.

00:30.000 --> 00:33.000
Çok iyi o, çünkü her okuduğunda insan bir şey anlıyor.

00:34.000 --> 00:36.000
Ama açıklamalar da çok önemli.

00:36.000 --> 00:40.000
Mesela benim açıklamalarıma da bir bakarsalar, ufukları daha genişler.

00:41.000 --> 00:43.000
Daha çabuk, daha seri kavrayabilirler.

00:43.000 --> 00:45.000
Ama direk kendileri de okursa anlarlar.

