WEBVTT

00:00.000 --> 00:02.580
Unutmak normal, hatırlamak mucize değil mi?

00:05.460 --> 00:08.260
Hatırlayan benim güzel yüzüm, canımın içi.

00:08.620 --> 00:09.960
Aslında unutmak da mucize.

00:11.120 --> 00:14.740
Mesela çok iyi bildiği arkadaşın ismi notu ya, neydi neydi diyor.

00:15.640 --> 00:18.040
Böyle hatırlatmak diyor, akadem çıkaramıyor.

00:18.640 --> 00:20.940
Gece gündüz bildiği bilse Allah'ın hikmeti ya.

00:22.320 --> 00:26.800
Hatta bazen oluyor, onu versene diyor, bıçak aklına gelmiyor.

00:26.800 --> 00:27.840
Ya şey iş diyor, ver diyor.

00:27.840 --> 00:32.300
Mesela mucize yani, normalde asla olmaması lazım.

00:33.200 --> 00:35.360
Oluyor yani, çok görüyorsunuz.

00:37.300 --> 00:40.320
Adını sen söyle falan diyor, biliyorsunuz sen.

00:42.220 --> 00:45.180
Hatırlamak da mucize, tabii birdenbire Allah veriyor aklını hatırlıyor.

00:45.180 --> 00:50.640
 

00:50.640 --> 00:52.100
 

00:52.100 --> 00:52.280
 

00:52.280 --> 00:53.100
 

00:53.100 --> 00:54.100
 

