1
00:00:00,000 --> 00:00:01,760
Eleştiriye kapalı olmak iyi bir şey mi?

2
00:00:03,680 --> 00:00:05,880
İnsan gelişmez o zaman, güzel yüzlü.

3
00:00:06,960 --> 00:00:09,240
Eleştiriye kapalı olmak bayağı tehlikeli bir şey.

4
00:00:09,340 --> 00:00:10,200
Çünkü ayna yok.

5
00:00:11,020 --> 00:00:14,380
Aynaya bakıp kendini düzeltecek ama ayna yok.

6
00:00:14,940 --> 00:00:15,960
Eleştiri aynadır.

7
00:00:16,780 --> 00:00:18,420
En mükemmel aynadır.

8
00:00:19,600 --> 00:00:21,720
Mesela şu şöyle, bu böyle dostlar.

9
00:00:22,800 --> 00:00:23,940
Dost olan bunu söyler.

10
00:00:25,640 --> 00:00:29,100
Eleştiri çok büyük bir zenginlik ve nimettir.

11
00:00:30,000 --> 00:00:33,180
Ve onu sunan insan da en büyük iyiliği yapıyor demektir.

12
00:00:33,220 --> 00:00:35,020
En büyük iyiliklerden birini yapıyor demektir.

13
00:00:35,660 --> 00:00:38,000
Dolayısıyla eleştiri yapan insanı bulmak,

14
00:00:39,020 --> 00:00:41,740
bir mümin için büyük bir nimet, büyük bir güzellik olur.

