WEBVTT

00:00.000 --> 00:01.760
Eleştiriye kapalı olmak iyi bir şey mi?

00:03.680 --> 00:05.880
İnsan gelişmez o zaman, güzel yüzlü.

00:06.960 --> 00:09.240
Eleştiriye kapalı olmak bayağı tehlikeli bir şey.

00:09.340 --> 00:10.200
Çünkü ayna yok.

00:11.020 --> 00:14.380
Aynaya bakıp kendini düzeltecek ama ayna yok.

00:14.940 --> 00:15.960
Eleştiri aynadır.

00:16.780 --> 00:18.420
En mükemmel aynadır.

00:19.600 --> 00:21.720
Mesela şu şöyle, bu böyle dostlar.

00:22.800 --> 00:23.940
Dost olan bunu söyler.

00:25.640 --> 00:29.100
Eleştiri çok büyük bir zenginlik ve nimettir.

00:30.000 --> 00:33.180
Ve onu sunan insan da en büyük iyiliği yapıyor demektir.

00:33.220 --> 00:35.020
En büyük iyiliklerden birini yapıyor demektir.

00:35.660 --> 00:38.000
Dolayısıyla eleştiri yapan insanı bulmak,

00:39.020 --> 00:41.740
bir mümin için büyük bir nimet, büyük bir güzellik olur.

