WEBVTT

00:00.200 --> 00:02.440
Bir insanın bir şeytanı mı vardır?

00:05.700 --> 00:09.700
Evet, yakışıklı bir şeytan zaten bol bol yeter bir insanım.

00:11.280 --> 00:14.820
Çünkü seri konuşuyor zaten, seri hareketler yaptığı için.

00:17.940 --> 00:19.780
Yani ikinci bir şeytan fazla olmuş olur.

00:20.920 --> 00:24.380
Olmaz değil, olur ama bir anlam yok çünkü aynı kafadalar zaten.

00:26.400 --> 00:28.560
Munafıklara da tek bir şeytan giriyor bedenine.

00:28.560 --> 00:31.580
Ama munafıkların ruhu yoktur.

00:33.520 --> 00:35.120
Onun için maddenin hakikaten anlayamaz.

00:35.380 --> 00:37.680
Eğer munafık anlamak istiyorsanız oradan anlayabilirsiniz.

00:38.680 --> 00:39.920
Hiçbir şekilde kavrayamaz.

00:41.360 --> 00:48.560
Yani maddenin bir görüntü olduğunu, insan beyninde oluştuğunu kavrayamaz munafık.

00:50.300 --> 00:51.900
Utanmak hissi de olmaması.

00:52.200 --> 00:55.280
Hayat hissi de olmuyor evet, o da ruhu olmadığından kaynaklanır.

