WEBVTT

00:00.000 --> 00:01.480
İnsan kendini nasıl sevebilir?

00:03.780 --> 00:08.220
Bu yakışıklılık neyi? Bir kere önce bunu bir halledelim bu meseleyi.

00:09.580 --> 00:12.060
Muhteşem yakışıklısın, çok çok güzelsin.

00:13.700 --> 00:16.760
Allah seni nuruyla sarsın, cennetiyle şereflendirsin.

00:17.560 --> 00:18.960
Cennete de kardeş etsin.

00:19.720 --> 00:23.500
Ama yani bilmiyoruz, filmlerde falan bile görmedim ben böyle yakışıklılık.

00:24.660 --> 00:27.840
Muhteşem, muhteşem yakışıklısın, çok çok güzelsin.

00:27.840 --> 00:29.980
Allah sana uzun ömür versin.

00:30.000 --> 00:34.200
Ben yakışıklılımı bir daha dinleyeyim mi?

00:34.780 --> 00:36.440
İnsan kendini nasıl sevebilir?

00:38.500 --> 00:44.820
Güzel, ahlaklı olduğunu görürse, vicdanlı olduğunu görürse, fedakar olduğunu, diğer gem olduğunu, egoist, bencil olmadığını,

00:45.620 --> 00:51.440
hep başkalarının çıkar için, sevdiklerinin çıkar için hareket ettiğini, kendi çıkar için hareket etmediğini,

00:51.820 --> 00:58.820
sabırlı olduğunu, çileye karşı güzel bir nimet gözüyle baktığını,

00:58.820 --> 01:00.520
kendisi görürse,

01:01.800 --> 01:03.880
tabii ki sever kendisini.

01:04.960 --> 01:08.700
Ama egoist, bencil olduğunu falan görürse, kendini nefret eder tabii, çok basit görür.

