1
00:00:00,000 --> 00:00:02,120
İnsanları yargılamak da öyle mi düşünüyorsunuz?

2
00:00:03,220 --> 00:00:04,620
Güzel yüzüm tabii.

3
00:00:05,520 --> 00:00:07,160
Mahkeme yargıladığına göre

4
00:00:07,160 --> 00:00:10,880
yani insan da yargılayabilir.

5
00:00:11,880 --> 00:00:14,140
Ama deliller tabii akılcı olması lazım.

6
00:00:14,300 --> 00:00:16,960
Samimi zaten yargılayarak insanlar hakkında karar veriyoruz.

7
00:00:17,780 --> 00:00:19,820
Bir insanın iyi veya kötü, dürüst olduğuna

8
00:00:19,820 --> 00:00:22,100
yargılama sonucuna karar veriyoruz.

9
00:00:22,900 --> 00:00:25,580
Onun olumlu delilleri geliyor, olumsuz delilleri geliyor.

10
00:00:26,980 --> 00:00:28,820
Orada adil bir karar vererek

11
00:00:28,820 --> 00:00:31,260
onun iyi veya kötü bir insan olduğuna karar veriyoruz.

12
00:00:32,360 --> 00:00:34,780
Direkt iyi adamlığın karar veremiyoruz.

13
00:00:35,600 --> 00:00:37,700
Doğrudan kötü adamlığına karar veremiyoruz.

14
00:00:38,720 --> 00:00:40,820
Deliller olumluysa olumlu karar veriyoruz.

15
00:00:41,000 --> 00:00:42,520
Kötüyse de kötü karar veriyoruz.

16
00:00:42,920 --> 00:00:44,360
Yani kötü olduğuna da karar veriyoruz.

17
00:00:45,780 --> 00:00:49,140
Ama bu konuda tabii vicdanlı, samimi davranmak lazım.

18
00:00:49,320 --> 00:00:53,220
Yani böyle ön yargılı, sevgisiz davranmamak lazım.

19
00:00:53,220 --> 00:00:54,980
Ama tabii senin kastettiğin şu,

20
00:00:55,680 --> 00:00:56,940
bazı manyak tipler var.

21
00:00:56,940 --> 00:00:59,440
Herkesi yargılar, herkese kötü gözle bakar.

22
00:01:00,120 --> 00:01:02,600
Yargılayıcıdır ama negatif yargılayıcı.

23
00:01:03,400 --> 00:01:05,500
Sadece insanlara kötü koltuk takmak,

24
00:01:06,140 --> 00:01:08,820
kötü sözler etmek için yargılama yapar.

25
00:01:09,460 --> 00:01:11,180
Ben onu sordun diye düşünüyorum.

26
00:01:11,320 --> 00:01:13,040
O çok çirkin tabii, öyle bir şey olmaz.

