WEBVTT

00:00.000 --> 00:02.120
İnsanları yargılamak da öyle mi düşünüyorsunuz?

00:03.220 --> 00:04.620
Güzel yüzüm tabii.

00:05.520 --> 00:07.160
Mahkeme yargıladığına göre

00:07.160 --> 00:10.880
yani insan da yargılayabilir.

00:11.880 --> 00:14.140
Ama deliller tabii akılcı olması lazım.

00:14.300 --> 00:16.960
Samimi zaten yargılayarak insanlar hakkında karar veriyoruz.

00:17.780 --> 00:19.820
Bir insanın iyi veya kötü, dürüst olduğuna

00:19.820 --> 00:22.100
yargılama sonucuna karar veriyoruz.

00:22.900 --> 00:25.580
Onun olumlu delilleri geliyor, olumsuz delilleri geliyor.

00:26.980 --> 00:28.820
Orada adil bir karar vererek

00:28.820 --> 00:31.260
onun iyi veya kötü bir insan olduğuna karar veriyoruz.

00:32.360 --> 00:34.780
Direkt iyi adamlığın karar veremiyoruz.

00:35.600 --> 00:37.700
Doğrudan kötü adamlığına karar veremiyoruz.

00:38.720 --> 00:40.820
Deliller olumluysa olumlu karar veriyoruz.

00:41.000 --> 00:42.520
Kötüyse de kötü karar veriyoruz.

00:42.920 --> 00:44.360
Yani kötü olduğuna da karar veriyoruz.

00:45.780 --> 00:49.140
Ama bu konuda tabii vicdanlı, samimi davranmak lazım.

00:49.320 --> 00:53.220
Yani böyle ön yargılı, sevgisiz davranmamak lazım.

00:53.220 --> 00:54.980
Ama tabii senin kastettiğin şu,

00:55.680 --> 00:56.940
bazı manyak tipler var.

00:56.940 --> 00:59.440
Herkesi yargılar, herkese kötü gözle bakar.

01:00.120 --> 01:02.600
Yargılayıcıdır ama negatif yargılayıcı.

01:03.400 --> 01:05.500
Sadece insanlara kötü koltuk takmak,

01:06.140 --> 01:08.820
kötü sözler etmek için yargılama yapar.

01:09.460 --> 01:11.180
Ben onu sordun diye düşünüyorum.

01:11.320 --> 01:13.040
O çok çirkin tabii, öyle bir şey olmaz.

