WEBVTT

00:00.000 --> 00:06.000
Alkolün tadı bu kadar kötüyken, insanlar neden bu kadar düşkünden alkole?

00:06.000 --> 00:13.000
Benim kanaatim herhalde alkol alındıktan sonra, bir süre sonra o damarları da bir genişleme meydana getiriyor.

00:13.000 --> 00:17.000
Şimdi kasılıyorlar olaylardan. Mesela bir şey oluyor, kasılıyor.

00:17.000 --> 00:23.000
Bir şey oluyor, kasılıyor. O damar kasıldığı için artık unutkanlık, sıkıntı falan başlıyor.

00:23.000 --> 00:26.000
Beyni bir acayip oluyor, böyle ruh gibi oluyor.

00:26.000 --> 00:31.000
Alkolü aldığında o damarlar genişliyor. Yani alkolün kimyasal etkisiyle genişliyor.

00:31.000 --> 00:34.000
O genişlemeden ferahlık duyuyor, onun için.

00:34.000 --> 00:39.000
Halbuki onun yapacağına çiğ köfte alsa, bir tane çiğ köfte.

00:39.000 --> 00:40.000
Acılı.

00:40.000 --> 00:49.000
Öf, acılı tabii. Kafasının damarları lastik gibi olur böyle. Araba lastiği gibi, acayip açılır.

00:49.000 --> 00:55.000
Hiç gerek yok ya. On misli daha çok açar yani, daha arada.

00:55.000 --> 01:04.000
Alkolün karaciğerdeki tahribatı fazla, beyindeki tahribatı fazla, damarlardaki tahribatı çok fazla.

01:04.000 --> 01:11.000
Kan içinde geçerken bile yakar. Bilmiyorum içenler bilir, damar kollarda falan hissedilir o, yakma hissi.

01:11.000 --> 01:24.000
İnsan damarları çok kör pe. Ya içinde yakıcı bir madde geziyor. Yani öldürücü madde. Şöyle düşünsünler, mesela kolonya alıyorlar. Mesela dudağında bazen uçuk oluyor değil mi?

01:24.000 --> 01:33.000
İnsanın içi falan, haft falan oluyor. Kolonyalı pamuk koyuyor. Gerçi o tedavi etmez de, koyuyor. Ne oluyor dudak? Bembeyaz koyduğu yer.

01:33.000 --> 01:41.000
Bembeyaz. Uyuşmuş ve bembeyaz. O beyazlığın sebebi ne biliyor musun? Epitel dokunun tamamen ölmesinden kaynaklanıyor.

01:41.000 --> 01:54.000
Yani ölüm alameti. Öldüğü için bembeyaz oluyor. O da seviniyor. Ya kardeşim, epitel dokuyu öldürüyorsa, imidendeki dokular da öldürür.

01:54.000 --> 02:08.000
İşte nereye gidiyorsa öldürür. Geçti her yer öldürerek geçiyor. Çok büyük zarar. Sakın ha. Açılmak, ferahlamak istiyorsa, acılı lahmacun, acılı köfte, çi köfte.

02:08.000 --> 02:16.000
Bak Diyarbakı, Mardin falan. Kolayını bulmuşlar. Veyahut elini yüzünü yıkıp şöyle bir koşsa başta yine açılır.

02:16.000 --> 02:23.000
Ya kasılma oluyor bazen. O öyle açar. Acılı turşu da çok iyi gelir.

02:23.000 --> 02:29.000
Niye acılı turşu? Böyle kafasından ters çıkacak yani. İnşaAllah.

